Basit her zaman iyidir. Kolay ve akıcı yep yeni bir tasarım, İnternet konusunda ne isterseniz hepsi bir tık kadar yakın.. Yeni görünüm ekranda Web sayfasının görüntülenen alanını en üst düzeye çıkarıyor.
Internet Explorer 7 arabirimi

Internet Explorer 7 arabirimi Okumaya Devam »

RAR arşivleme ve sıkıştırma yöntemi dünyada en çok kullanılan sıkıştırma yöntemlerinden biri. RAR sıkıştırma programı denilince ilk akla gelen WİNRAR. Bilgisayar kullanıcılarının en çok tercih ettiği sıkıştırma programlarından biri olan WinRAR en çok kullanılan arşiv formatları ZIP ve RAR desteğinin yanı sıra bir çok başka formata destek sunuyor ve yetenekli arşiv yapma oolanağı ile profesyonel bir yazılım olduğunu kanıtlıyor. Okumaya Devam »

http://www.releaseinfo.net/ri/cover/new_velka/1165799491-WindowsMediaPlayer11.png

Windows Media Player müzik ve video izleme programları konusunda lider program. Hem basit hemde kolay kullanımı sayesinde milyonlarca kullanıcıya sahip. Yakında çıkacak olan Windows Media Player 11′in beta versiyonu herkesin kolaylıkla anlayabileceği ve kavrayabileceği türden hazırlanmış… Farklı codecler, görüntü kalitesi, ses kalitesi ve temalarda da gözle görülür değişim var!!! Okumaya Devam »

canli_filim.jpg image by tizbyyy

Teknolojinin hızına tamami ile yetişmek çok zor. Ancak artık sadece evde TV izleyeceksiniz diye bir kural yok. Klip TV nin kurulu olduğu her bilgisayarda da televizyon izleyebilirsiniz. Hem de 100 lerce kanal seçeneği var… Okumaya Devam »

http://img374.imageshack.us/img374/3774/dfdxg1.jpg

Msn Messenger, dünya çapında anında mesajlaşmak için kullanılan en iyi ve en kolay program. Sohbetleşmenin dışında birçok değişik özelliği bulunan Msn’nin Ne Dinliyorum özelliği sadece bu özelliklerden bir tanesi… Okumaya Devam »

Mozilla Firefox 3.0.10 Popüler İnternet Tarayıcısı

İnternet Explorer‘dan şikayetçi olanlara alternatif olarak hazırlanan Firefox Web Browser programına rağbet gün geçtikçe artmaya devam ediyor. Dünya üzerinde milyonlarca kullanıcısı olan Firefox bir çok yeni özelliği bünyesinde barındırıyor. Tek bir internet sayfasında istediğiniz kadar sayfa açabilmek, yepyeni bir arayüz, eklentiler ve daha bir çok özellik…

Okumaya Devam »

ESET NOD32 Antivirus 4.0.424 Virüs Temizleme ProgramıBilgisayarlar geliştikçe tehlikelerde artıyor ve hergün yenileri ekleniyor. Kişisel bilgisayarınızdaki verilerinizi korumanız için güçlü bir antivirüs programına ihtiyacınız var.  Bilgisayarınızın çeşitli virüs, trojan, truva atı gibi tehlikelere karşı korumak için en iyi antivirüs programı Nod 32. Nod 32 bilgisayarınızı kasmaz yani yavaşlatmaz. Kolay güncelleme yapar ve yeni virüsleri güncellemeler sayesinde tanır sisteminize zarar vermeden siler… Okumaya Devam »

Youtube Jacker, Yotube tutkunları için mükemmel bir program. Bu harika ve çok basit program ile Youtube video paylaşım sitesine girmeniz çok kolay. Proxy denemenize, DNS değiştirmenize, vtunnel veya ktunnel gibi reklamlı siteleri kullanmanıza hiç gerek yok… Okumaya Devam »

Winamp 5.552 MP3 Oynatıcı

Media oynatıcısı denilince akla gelen ilk program winamptır, özellikler mp3 ler için. Winamp basit ama kullanışlı özellikleri sayesinde dünyada en çok kullanılan media player ünvanına sahip. Programa eklenen ve ileride çok kullanılacağı düşünülen özellikler (Dashborad, Remote vb.) beta olarak yazılımda kullanıcılara sunulurken, daha az tıklanabilen alan ile bütün bir arayüz oluşturulmuş bulunuyor… Okumaya Devam »

Windows Live Messenger 8.1 Popüler Chat Programı

Karşınızda yeni nesil MSN® Messenger. Messenger ile ilgili sevdiğiniz her şey aynen duruyor, ancak msn nin fotoğraf ve video olayında mükemmel süprizleri var. Bu yeni sürümde fotoğraf ve videolarla ilgili bir çok yeni özellik eklenmiş. Her zamanki gibi, Messenger‘ı karşıdan yüklemek ve çoğu özelliğini kullanmak ücretsiz…

Okumaya Devam »

Sonraki Sayfa »



Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.